Wiadomości, dla Was


wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 19.


                Ginny Weasley biegiem przemierzała górne korytarze Hogwartu. W głowie kłębiło jej się tysiące myśli. Miała nadzieję, że Padama coś źle usłyszała od Parvati i ciąża Angeliny to jeden wielki żart. Nie wiedziała, co zastanie w Wieży Gryffindoru. Czy będzie tam Hermiona? Pewnie jest załamana, jeśli to wszystko to jest prawda. Żałowała, że jej romantyczny spacer z Harrym tak szybko się skończył, ale jej przyjaciółka była ważniejsza.
                Była już niedaleko portretu Grubej Damy. Weszła do Pokoju Wspólnego, który zdążył już ponownie zacząć żyć swoim życiem, a nie życiem Freda Weasleya. Pierwsze, na co zwróciła uwagę, to na spokojną rozmowę jednego bliźniaka ze swoją byłą dziewczyną. Hermiony nie było nigdzie widać. Szybko weszła do dormitorium uczennic szóstej klasy. Tam znalazła Pannę Granger.
                Wyglądała okropnie. Łzy lały się po jej policzkach, rozmazując czarny tusz. Szata pognieciona i mokra. Włosy w całkowitym nieładzie. I te oczy. Z tkwiącą w nich rozpaczą. Ginny szybko podbiegła do przyjaciółki i mocno ją przytuliła. Ta po chwili odsunęła się od niej.
- Gin, powiedz mi dlaczego? – zapytała Rudą. – Czy ja nie mogę być szczęśliwa? – kolejna łza popłynęła jej po policzku.
- Kochanie.. – zaczęła Ruda, ale nie wiedziała, co jej odpowiedzieć.
- Fred będzie ojcem. – łkała. – Ojcem nie mojego dziecka!
- Wiem Hermiono. Ale to nie znaczy, że nie możecie być razem.
- Jak to? – Gryfonka zdziwiła się. – Nie zabiorę ojca malutkiemu dzieciątku, które nie jest niczemu winne. Dziecku, w którym będzie płynęła krew miłości mojego życia.
- Nic jeszcze nie jest stracone! – próbowała przywołać ją do porządku Ginny.
- Jest. Nigdy nie byłam egoistką i nie będę. – zakończyła temat. – A teraz zostaw mnie Gin. Chcę być sama.
- Na pewno? Uważam, że nie powinnaś siedzieć teraz sama. – Ruda nie chciała jej zostawiać.
- Na pewno. Wyjdź już. – odwróciła się do niej plecami. – Dobranoc.
- Dobranoc Hermiono. – Panna Weasley posłusznie wyszła i udała się do swojej sypialni.
                Tymczasem w Pokoju Wspólnym Fred Weasley prowadził poważną rozmowę z matką jego przyszłego dziecka. Nie czuł się w tej sytuacji dobrze. Mówiąc więcej, po prostu był załamany. Marzył, by w przyszłości zostać ojcem. Ale w przyszłości. A nie teraz, gdy ma dopiero 17 lat.  No i drugim rodzicem miał być ktoś całkiem inny.
- Ale cieszysz się Freddie? – zamruczała cichutko Angelina.
- Oczywiście Angie. – nie chciał dziewczynie sprawiać przykrości. – Ale jak ty to sobie dalej wyobrażasz? Przecież jesteś teraz z Lee..
- Lee zostawił mnie, gdy tylko się dowiedział. – nadzieja w głowie Freda pękła jak bańka mydlana.
- Muszę ci zadać jedno pytanie.
- Jakie Fred? – zapytała.
- To na pewno moje dziecko?
- Jak możesz! – w jej oczach zaszkliły się łzy.
- Dobrze, przepraszam. Nie było pytania. – nie chciał, by kolejna osoba dziś płakała przez niego. – Musimy iść do lekarza.
- Tak, wiem. To dopiero początek, więc spokojnie zdążymy skończyć szkołę. – uśmiechnęła się. – A jak maluch się urodzi, to zamieszkamy razem i będziemy żyli długo i szczęśliwie. – Fred skrzywił się, jednak ona nawet tego nie zauważyła. – A wolałbyś, żeby to był chłopiec czy dziewczynka? – zapytała.
- To bez znaczenia Angelino. Najważniejsze, żeby było zdrowe. – odpowiedział, jak dojrzały mężczyzna.
- Bo ja już myślałam nad imieniem. Chciałabym, żeby nie było pospolite. – kontynuowała. – Dla dziewczynki Hortensja, a dla chłopca Bernard. – Fred nie wytrzymał. Zerwał się z fotela.
- Muszę załatwić pewną sprawę. – rzucił na odchodne swojej byłej dziewczynie.
- Tylko nie idź do niej! – zawołała do jego pleców Angelina. Po chwili przysiadła się do niej Katie Bell i ciemnoskóra dziewczyna teraz ją zaczęła męczyć wyborem imienia dla jej jeszcze nienarodzonego dziecka.
                Fred wypadł z Pokoju Wspólnego. Był przerażony tym, co go spotkało. Zastanawiał się, jak to w ogóle możliwe, że teraz, gdy myślał, że już na zawsze będzie szczęśliwy z Hermioną, musi poświęcić się komuś innemu. Ryzykowałeś. – powiedział do siebie w myślach. – Więc teraz sam możesz byś sobie winny. Po jego policzkach też zaczęły płynąć łzy. Czuł, że runął cały jego świat.
- Jesteś idiotą! – krzyknął na cały korytarz. Na szczęście nie było na niem ani jednej żywej duszy. – Ale bądź chociaż odpowiedzialnym idiotą. – dodał po cichu. Schował się za jedną ze zbroi z zamiarem przemyślenia swojego dalszego życia. Jak powiadomić rodziców, jak zareaguje rodzeństwo i najważniejsze.. jak porozmawiać z Hermioną.
                Dwa piętra niżej, niedaleko Pokoju Życzeń rodzeństwo Weasley razem z Harrym Potterm przeprowadzało „naradę wojenną”. Nadal nie mogli przyjąć do siebie myśli, że niedługo będą wujkami i ciocią. Było im strasznie żal Freda. O bólu Hermiony starali się w ogóle nie rozmawiać, nie myśleć. Biedna dziewczyna..
- No to co? – zaczął Geroge. – Pewnie koło wakacji będziemy mieć pierwsze wesele w rodzinie.
- Daj spokój George! – przerwała mu Ginny. – Jak możesz w ogóle mieć taki obraz w głowie? Trzeba to powstrzymać!
- Ale jak Gin? – zapytał Potter. – Przecież z tą sprawą nie da się już nic zrobić.
- Teoretycznie nie. – potwierdziła Ruda. – Ale nie macie wrażenia, że Angelina kłamie?
- Ale po co miałaby to robić? – zdziwił się Ron.
- Przecież sama zaczęła układać sobie życie z Jordanem. To pewnie na nią też spadło jak grom z jasnego nieba. Nie oskarżajmy jej. – bronił dawnej przyjaciółki George.
- Ale mi się wydaje, że coś tu śmierdzi! – nie dawała za wygraną Ginny.
- Nic nie śmierdzi. – nie wiadomo skąd, nagle pojawił się Fred. Widać było bladość jego twarzy. Ale starał się robić dobrą minę do złej gry.
- Witamy przyszłego tatusia. – z ironią powitał go młodszy brat.
- Daruj Ronald. – odpowiedział mu.
- Jak się czujesz stary? – zapytał bliźniaka Harry.
- Nie wiem, czy kiedykolwiek czułem się gorzej.
- Fred! Dacie radę. Rodzice na pewno wam pomogą. Będzie dobrze. Dziecko to nie jest jakaś straszna sprawa.– próbował pocieszyć go George.
- Ale ja się nie boję tego, że nie dam rady. Wiem, że mogę liczyć i na was i na rodziców.
- To czego się obawiasz braciszku? – dotknęła jego ramienia Ginny.
- Że całe życie będę musiał spędzić z Angeliną, której nie darzę nawet najmniejszym uczuciem. – zaległa cisza. Wszyscy wpatrywali się w Freda. – Nic nie mówcie. Idę. Muszę porozmawiać z Hermioną. – odszedł w stronę Wieży.
                Panna Granger leżała z szeroko otwartymi oczami. Cieszyła się, że była sama. Lavender z Parvati postanowiły długo nie wracać do swojego dormitorium. Chciały dać koleżance z pokoju czas na przemyślenia. Hermiona była im bardzo wdzięczna. Rozległo się pukanie. Do sypialni wszedł Fred Weasley.
- Chciałbym z tobą porozmawiać. – powiedział łamiącym się głosem.
- Oczywiście, wejdź. – podniosła się lekko i wskazała mu krzesło stojące na drugim końcu pokoju. Fred jednak nawet nie popatrzył w jego kierunku i udał się w stronę dziewczyny. Usiadł na skraju wielkiego łóżka i złapał dziewczynę lekko za rękę.
- Przepraszam. – powiedział a na jego policzkach znów można było zobaczyć łzy.
- Nie płacz Fred. Ja nie mam pretensji. Wszystko rozumiem. Nie mogę zabierać dziecku ojca. – mówiła spokojnie, choć płacz dusił jej gardło.
- Musimy się rozstać.
- Wiem. – odpowiedziała mu i ścisnęła mocno jego rękę.
- Pamiętaj Hermiono.. – podniosła oczy do góry i popatrzyła na niego. – Zawsze będę cię kochać. – pocałował ją w czoło.
- Idź już. – zdecydowanie powiedziała dziewczyna.
                Chłopak posłusznie wstał. Załamało go jeszcze to, że dziewczyna nie odpowiedziała na jego wyznanie. Wszystko było już stracone. Jego życie straciło sens. Powoli dochodził do drzwi dormitorium.
- Freddie? – zawołała Panna Granger.
- Tak? – odwrócił się w jej stronę.
- Ja też zawsze będę cię kochać. – po jej twarzy lały się łzy. – Żegnaj. – przewróciła się na drugi bok, a chłopak wyszedł z sypialni.
                Gdy tylko drzwi zamknęły się za Fredem, Hermiona zeskoczyła ze swojego posłania. Ze szpary za szafą wyciągnęła Ognistą Whisky.
- Piję, za twoje szczęście z nią. – powiedziała głośno i pociągnęła zdrowy łyk prosto z butelki.
                Dla niej też świat się skończył. 



Rozdział 19 specjalnie dla Clar. Mam nadzieję, że będzie Wam się podobał. Miłego czytania :)

Maja.

37 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetny... ;)
    Ciekawa jestem jak to się dalej potoczy. Czekam z niecierpiwością na następny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste <3 Właśnie zakładam bloga i jestem trochę ciemna jeszcze xD Możesz mi powiedzieć jak zrobić te zakładki po boku np. "bohaterowie" albo "blogi które czytam" . Proszę o pomoc - będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. układ, dodaj gadżet i strony ;) tak zrobisz blogi ;p a bohaterowie.. szczerze? nie mam zielonego pojecia ;d sama choć piszę już prawie dwa miesiące jeszcze tego nie odkrylam ;p

      Usuń
    2. Dzięki :) Właśnie zamieściłam pierwszy rozdział. Zapraszam ! :) http://ginny-harry-forever.blogspot.com/

      Usuń
  3. Dziewczyno! Twój blog rozstraja mnie emocjonalnie. Po prostu się poryczałam na końcu. Świetny rozdział i czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj. super super super.. Ale tam jest moment jak Ginny podejrzewa, że coś tu jest nie halo. Zgadzam się z nią. Nie wierzę tej Angelinie. Niszczy taki słodki związek Freda i Hermiony.. Ale i tak wszystko, jak zawsze, świetnie. Czekam na więcej i pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeech :C . To był takii świetny związek i musiała go zepsuć . W sumie to też wina Freda , nie samej Angeliny no aleeeee .. :P Na stos z nią !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny rozdział :D Taki smutny że można się popłakać. Angie udaję... chyba xD znaczy się no raczej xD ach już niczego nie jestem pewna. Ale to pożegnanie Mionki i Fredzia... Po prostu świetne !! pisz szybko następny !! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wstępie dzięki za dedyk :D
    Na 90% jestem pena że Angie kłamie (chociaż, z racji ze to Twoje opowiadanie możesz zmienić.)
    Jenak koniec końców ma być fremione, wiec chyba jednak kłamie. Taka niby słodka, a wnerwiająca, upierdliwa. Nie lubię jej.
    - To na pewno moje dziecko?
    - Jak możesz! – w jej oczach zaszkliły się łzy.
    - Dobrze, przepraszam. Nie było pytania. – nie chciał, by kolejna osoba dziś płakała przez niego. – Musimy iść do lekarza. <----- Typowy szantaż! To nie jego, ja to wiem :D

    Pozdrawiam i czekam na następny :D
    ~Clar <3


    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem pewna, że Angie coś kręci! W końcu Freddie i Miona mogą się rozstać na jakiś czas, ale kiedyś do siebie wrócą.
    Nigdy nie lubiłam Angeliny. Słodka a wnerwiająca. Wrrr.
    A poza tym... mnie osobiście zaintrygował ostatni akapit. Czyżby nasza bohaterka postanowiła się upić? A może do nieprzytomności? Rozstrojenie emocjonalne, depresja, nałogi... nie życzę Hermie źle, ale ciekawie byłoby zobaczyć grzeczniutką dziewczynkę w takim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. To jest najlepsze nie moge sie doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo Angelina w ogóle nie jest w ciąży, albo to nie jest dziecko Freda. Nienawidzę jej, za to Ginny dobrze kombinuje. Hermiona z Ognistą Whisky zawsze spoko haha. Juz nie moge sie doczekać, jak to będzie dalej. ;-]

    OdpowiedzUsuń
  11. coś czuję, że Angelina zmyśla... ale pewna nie jestem! i szybko muszę się dowiedzieć, więc pisz! będę się podpisywać JJJ3 , bo często u wchodzę a jestem anonimem i z niego piszę :) /JJJ3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny!! Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejusiu. Dlaczego oni musieli się rozstać? Będę płakać :C No ale w dalszym ciągu rozdziały piszesz genialne.
    Życzę dużo weny :*
    ~Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju. Ognista najbardziej mnie rozwaliła. :D Ale rozdział świetny i od początku uważałam, iż Angie symuluje. Ehh. Biedny Freddie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Jak najszybciej musisz dodac kolejny! Mogłabym cie prosic zeby zobaczzyła mojego bloga? http://hogwartinaczej.blogspot.com/2013/01/rozdzia-4-blizniacy-i-sny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. heej ;)
    od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga i, nie ma co ukrywać, na każdy rozdział czekam z coraz większym zniecierpliwieniem ;p
    muszę przyznać, że historia jest napisana bardzo lekko, przyjemnie się czyta i naprawdę, aż rzygam tęczą *.*
    nie noo..chciałam Ci tylko powiedzieć, że dziękuję <3
    i jako, że wpadłam we fremionowy szał to założyłam własny ;o i chciałabym wiedzieć, co myślisz ;p
    http://hermione-fred.blogspot.com/
    Daff.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny :') Nie moge się doczekać następnego rozdziału.
    -k
    PS.U mnie nowy rozdział http://starcrossed.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. trafiłam na Twoje opowiadanie przypadkowo, parę godzin temu, i przeczytałam wszystkie rozdziały jednym tchem. Nie mogę się oderwać! Ta historia jest wyjątkowa. Czytałam wiele blogów o tematyce HP, ale większość po czasie stawała się zbyt sielankowa, po prostu mnie nudziła. Jednak Twój blog to zupełnie co innego. Nie mogę się doczekać następnego rodziału, mam nadzieję, że Angelina kręci, nie mogę znieść myśli, że Fred będzie ojcem.
    Czekam ze zniecierpliwieniem :)
    ~Olciak

    OdpowiedzUsuń
  19. rozdział cudowny, ale mam jeszcze pytanko: czy w Twoim opowiadanku pojawi się Peter? Nie licząc wspominek, tylko czy coś ważnego będzie go dotyczyło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się już niedługo :)

      Usuń
    2. To się cieszę i myślę, że będzie ciekawie :)

      Usuń
  20. ta notka doprowadza mnie do płaczu, mam nadzieję, że Angelina zmyśla albo cokolwiek...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, jak smutno :c
    Jakoż, że to opowiadanie o Fremione to jest jeszcze nadzieja, że wrócą do siebie <3
    Mam nadzieje, że Angelina zmyśla (coraz bardziej mnie irytuje) -.-

    Ale ogólnie, uwielbiam Twojego bloga. Mam nadzieję, że szybko dodasz nowy rozdział.

    No to powodzenia <33
    ~ Tonks

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie, nooo!! Angelina - wypad! Hermiona ma być z Fredem, a Angie idź sobie do tego Lee czy coś i nie kłam, że jesteś w ciąży. Fred dobrze kombinuje z tym lekarzem. Niech ją zaszantażuję, niech zrobią testy na rodzicielstwo - czy jak to tam się zwie, zobaczymy czy Angelina jest taka mądra! I mam 97% pewności, że ona kręci. Przecież w 18 rozdziale jej myśl: " Angelina chciała na pięcie odwrócić się i iść. Nie dam mu takiej satysfakcji. – pomyślała. – Nie będzie mnie tak traktował!
    - Fred ja jestem z tobą w ciąży! – krzyknęła a w całym Pokoju Wspólnym, mimo tylu osób nastała przerażająca cisza." Ta myśl! Nie dam mu takiej satysfakcji! Przecież widać, że próbuję ich skłócić. I tak się jej nie uda ich rozdzielić!


    Och.. Dobra, ochłonęłam. Przepraszam was za mój bulwers, ale uwielbiam Fremione. I wkurza mnie ta Angelina. - jak pewnie zauważyliście. :P
    Świetny blog. Lekko jest napisane, szybko się czyta. Pisz dalej. Trzymam kciuki. Życzę weny. <3333 ~ Ana

    OdpowiedzUsuń
  23. heej :)
    na hermione-fred.blogspot.com pojawił się pierwszy rozdział :)
    miłego czytania ;p
    daff.

    OdpowiedzUsuń
  24. O której dodasz nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeezuu :C Płacze , płacze , płacze ;c < 3 Błaagaam , ż eby ona kłamała :C
    PS : Cudowny blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze.... ale się porobiło ... o.O
    świetny :**

    OdpowiedzUsuń
  27. KOBIETO ! ty mnie doprowadziłas do łez ;o normalnie płakałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie! Nie! Nie!
    mi też się zdaje, że to nie prawda! Piątka Ginny! ;)
    ~Lavi

    OdpowiedzUsuń
  29. Juzusie ;-; Poplakalam sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ty jedna... Nie ty jedna... . Ellie

      Usuń
  30. Wtf?! Jak oni mogą się kochać? Minęły chyba 4 miesiące z czego chyba dwa tygodnie są razem.. bez sensu.. -.- Juź wiedzą, że będą razem do końca życia? Tak samo jak Molly mówiła, że cieszy się, że Hermiona bd jej rodziną.. to oni po tyhodniu związku juz wiedzą że wezmą ślub? Aha. Nie mam więcej pytań xd

    OdpowiedzUsuń